UOC&PLUGGED: PLUG SESSION AMB ALFONS CORNELLA

El 12 de juliol va tenir lloc la segona Plug Session a la Fàbrica Moitz de Barcelona. En aquesta ocasió, vam comptar amb el suport i la col·laboració de l'Alfons Cornella, actual president d'Infonomia, empresa dedicada a detectar exemples d'innovació en el món, dinamitzar i transformar les organitzacions.

L'Alfons Cornella, com a expert convidat, va escollir dos de les idees que formen part actualment del UOC&PLUGGED per a participar activament en aquesta sessió. Una d'aquestes idees és ElectrifiCAT, d'Oriol Gallemí, qui proposa reduir el consum de qualsevol vehicle gràcies a l'electricitat. L'altra idea escollida és Ecoop - Cooperación electrónica para facilitar el reparto de la riqueza a través de la pequeña y mediana empresa de Jorge Gutiérrez. Una plataforma electrònica per a fomentar la col·laboració entre petits empresaris i d'aquesta manera, ser més competitius.

Aquesta Plug Session es va emmarcar dins una de les trobades mensuals del UOCmeet que es porten a terme des de la comunitat de graduats de la Universitat Oberta de Catalunya i que compta amb el suport de UOC Alumni.

Si voleu saber com va anar aquesta Plug Session amb l’Alfons Cornella i dos dels nostres pluggers finalistes us deixem aquí un petit vídeo resum. Esperem els vostres comentaris i aportacions!

15.08.2012 | #TALLERS | Subscriu-t'hi | COMENTA

Nombre (Obligatori) eMail (No serà publicat) Comentari