SISTEMA DE VOTACIÓ

Estimats pluggers,

Tal com anunciàvem en un apunt anterior, hem detectat algunes pràctiques fraudulentes pel que fa a les votacions. Per aquest motiu ja prenem les mesures necessàries per a evitar que aquestes pràctiques es continuïn produint.

Des que han començat les votacions també hem observat alguns comentaris en què es posa en qüestió el sistema de votació. Per això ens agradaria aclarir un parell de coses en aquest apunt.

Primer de tot i abans d’entrar a exposar els nostres aclariments, agraïm la participació de les persones que ens feu arribar opinions sobre el funcionament del sistema. Només us hem de dir que en prenem bona nota i que tenim en compte les vostres aportacions.

En segon lloc, és important remarcar que per a nosaltres la qualitat de les idees va més enllà del suport popular que siguin capaces de generar. Per això hem pensat en un sistema de votació basat en pesos i contrapesos. Des del dia 23 fins al dia 30, un grup de jutges entrarà a valorar tots i cada un dels projectes. N’hi haurà un total de 32: 4 per cada categoria. Dos seran experts externs a la UOC i dos seran experts de la Universitat. La votació dels jutges serà clau a l’hora de determinar l’ordre final de les classificacions.

Deixant a part els jutges, també hem introduït les votacions per qualitat de vot. A l’hora de triar la vostra idea preferida ja deveu haver vist que apareix una casella on es poden marcar quatre opcions: a) la més útil, b) la més innovadora, c) la més factible i d) la de més impacte social. Aquestes variables ens ajuden a avaluar els projectes i per això les idees de més qualitat rebran bonificacions en nombre de vots.

Esperem que aquest apunt hagi servit per a aclarir alguns dubtes sobre el sistema de votació. Si teniu més preguntes, ja sabeu que les podeu adreçar a mentsobertes@uoc.edu.
15.05.2012 | #BLOC&PLUGGED | Subscriu-t'hi | COMENTA 6

Nombre (Obligatori) eMail (No serà publicat) Comentari