Tallers UOC&PLUGGED

Entrem ja a la segona fase del repte UOC&PLUGGED en què, gràcies a la vostra participació i la dels jutges, comencem a concretar i escollir les millors propostes. Les més de set-centes idees rebudes ens confirmen les nostres sospites inicials: la societat civil és una mina inesgotable de talent i creativitat.

Per tal de potenciar aquestes actituds i desenvolupar aquest potencial latent, hem preparat una sèrie de xerrades, tallers i conferències a càrrec de persones referents en cadascun dels àmbits del UOC&PLUGGED. La nostra voluntat ha estat farcir els mesos de juny i juliol amb diferents propostes que s’aniran succeint per tota la ciutat (urban accupuncture).

Les convocatòries són obertes a tothom i la forma d’inscripció serà per mitjà d’eventbrite.com. Aquí us n’anticipem algunes:

5 de juny «Creative Training Camp» – Roberto Bolullo (fundador de Partner Creativo).

8 de juny: Plug session
a la Fàbrica Moritz amb Pere Monràs (fundador del Cercle per al Coneixement).

11 de juny: «De la idea al model de negoci: bases per a realitzar l'avantporjecte amb èxit» - Verónica Torras (mentora de projectes emprenedors i col·laboradora en diversos programes de MBA a ESADE). TALLER ESPECÍFIC PER ALS CLASSIFICATS A LA SEGONA FASE.

12 de juny: «La producció industrial vista des dels commons»
– Wouter Tebbens (president de Free Knowledge Institute i fundador de l’escola dels commons de Barcelona).

14 de juny: «Hacking de City – Urbanisme tàctic»
– Paco Gonzalez (Arquitecte. Fundador de radarq.net, estudi que treballa i investiga en arquitectura, xarxa i ciutat) Ethel Baraona Pohl (Arquitecta, editora i blogger. Co-fundadora de dpr-barcelona).

19 de juny: "Attraction Marketing” – Com convertir la teva idea en la més estimada: creativitat, noves tecnologies i xarxes socials en la nova cultura de la comunicació digital - Uri Bosch i Alfredo Cano de Loverminds TALLER ESPECÍFIC PER ALS CLASSIFICATS A LA SEGONA FASE.

20 de juny: «Nova política per una nova època»
– Joan Subirats (doctor en Economia i catedràtic de Ciència Política).

20 de juny: tindrà lloc el pròxim Innosfera «UOC&Plugged: col·laborar en un món en xarxa» a la sala Utopicus de Madrid amb Jaime Sanmartín, Álvaro Solache, Francisco Polo i Joan Álvarez.

26 de juny: Hack Jam de Mozilla Barcelona
«Tothom pot construir el web – d’usuari a web ninja» – Alina Mierlus.

27 de juny: «Van dos emprenedors i cau el del mig» - Pedro Olivares (fundador de Salto Con Red).

28 de juny: «Salut 2.0. Fem-ho diferent»
– Mónica Moro (e-business & e-learning manager en Grupo Menarini) i Miquel Àngel Mayer (responsable al Col·legi de Metges de Barcelona del Projecte web mèdica acreditada i autor del decàleg per a l’ús dels webs de salut).

2 de juliol: «El canvi organitzacional»
– Jordi Graells, comunicació web, xarxes socials, dades obertes i gestió del coneixement. Actualment és coordinador de Continguts i Innovació a la Generalitat de Catalunya (Direcció General d’Atenció Ciutadana).

4 de juliol: Debat amb Dolors Reig a partir del seu llibre Socionomía: ¿Vas a perderte la revolución social?.

9 de juliol: «The power of a CREACTIVE civil society» - Derrick de Kerckhove.  (*Aquest taller es farà en anglès

9 de juliol: «Comunidades de práctica en el entorno sanitario» – Francesca Cañas (fundadora de Social Diabetes i consultora en el desenvolupament d’entorns col·laboratius de l’àmbit sanitari).

12 de juliol: Plug session a la Fàbrica Moritz amb Alfons Cornella (president i fundador d’Infonomia).

16 de juliol: «Attraction Marketing: com convertir la teva idea en la més estimada» - Uri Bosch i Fabio Bellucci (de Loverminds).

17 de juliol: «Estratègies i aplicacions de l’Open Data» – David Cabo (fundador de la Fundació ciutadana Civio).

25 de juliol «Taller sobre Comunicació» amb Mònica Terribas (periodista i professora titular del Departament de Periodisme i de Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra. És professora d'aquesta Universitat des del setembre del 1993. En l'àmbit de la pràctica professional, des del setembre del 2002 fins al maig de 2008 va conduir l'informatiu La Nit al Dia, que també dirigia des de 2005. Des del juny de 2008 i fins l'abril del 2012 va ser directora de Televisió de Catalunya).

Si no ets a Barcelona, podràs seguir les Plug Sessions a temps real amb el vídeo que trobaràs en aquest link. Després aquest vídeo quedarà penjat per a visualitzacions futures. A més a més, ens pots enviar preguntes, comentaris o suggeriments mitjançant qualsevol dels tres comptes de Twitter, amb l'etiqueta #UOCplugsessions, o deixar un comentari aquí mateix. Les teves aportacions nodriran el debat; o sigui que anima't a participar-hi.
03.07.2012 | #PLUG SESSIONS | Subscriu-t'hi | COMENTA 9

Nombre (Obligatori) eMail (No serテ publicat) Comentari