PLUG SESSIONS

El UOC&PLUGGED és una plataforma que creix gràcies a les aportacions que les persones, obertament i d’una manera col·laborativa, comparteixen amb la UOC. Com a resposta a tot aquest moviment, la universitat organitza cada dos divendres les PLUG SESSIONS.

Les PLUG SESSIONS són una sèrie de trobades a la Fàbrica Moritz Barcelona en què experts de totes les categories comparteixen amb nosaltres la seva experiència i coneixement. D’altra banda, també s’hi presenten algunes de les idees que han participat en el UOC&PLUGGED i han rebut l’acceptació del públic.

Si t’interessa formar part d’aquestes sessions, sigui presencialment o virtualment, podràs trobar cada dues setmanes la informació necessària en aquest blog, al twitter i a la mateixa pàgina del UOC&PLUGGED. Fes plugging siguis on siguis!
07.05.2012 | #PLUG SESSIONS | Subscriu-t'hi | COMENTA 3

Nombre (Obligatori) eMail (No serテ publicat) Comentari