Creative Training Camp

El dia 5 de juny comencem els Tallers i Plug Sessions del UOC&PLUGGED. Apunta’t aquí al primer taller: “Creative Training Camp”.

Les idees ens escullen

“Les idees no surten de nosaltres sinó que passen a través nostre” Isabel Allende, Elisabeth Gilbert i molts altres artistes expliquen el seu procés creatiu d’aquesta manera. Les idees no surten d’ells sinó que passen a través seu.

Llavors què som, canals per on passen les idees?, i si és així, podem fer alguna cosa per que les idees flueixin millor? I que passa quan creem en grup?, i en les organitzacions, com poden integrar aquests canals?

En aquest taller experimentarem com posar en forma el nostre canal, compartirem alguns conceptes rellevants de la co-creació i observarem el potencial de fer-ho per una mateixa finalitat.

Roberto Bolullo

Roberto Bolullo és un soci creatiu especialitzat en creativitat i innovació aplicada.
Roberto ha treballat per a clients nacionals i internacionals com Puig, Zurich, Interaction Design Institute Ivrea, HP, Novartis, Telefónica Internacional, Telefónica I+D, Barcelona Activa, Fiat, Universidad de Westminster i altres relacionades amb diferents àrees per estimulació d’una cultura innovadora.

Actualment desenvolupa la seva activitat professional a través de Partner Creativo. www.partnercreativo.com

Roberto està format en Disseny Industrial, Màster en Disseny de la Interacció, Màster en Gestió Estratègica i Innovació i de Postgrau en Art-teràpia.
31.05.2012 | #PLUG SESSIONS | Subscriu-t'hi | COMENTA 1

Nombre (Obligatori) eMail (No serà publicat) Comentari