Vista post Vista Alternativa

PLUG SESSIONS

Les PLUG SESSIONS són una sèrie de trobades a la Fàbrica Moritz Barcelona en què experts de totes les categories comparteixen amb nosaltres la seva experiència i coneixement.
07.05.2012 | #PLUG SESSIONS | Subscriu-t'hi | COMENTA 3
PLUG SESSIONS

Mònica Terribas compartirà els seus coneixements de Comunicació en un taller obert a la ciutadania

La periodista Mònica Terribas impartirà un taller sobre Comunicació en el marc del concurs d’idees UOC&PLUGGED ideat per la Universitat Oberta de Catalunya. El taller es farà aquest dimecres 25 de juliol a les 19h a l’ICUB - Palau de la Virreina (La Rambla, 99. Barcelona) i és obert a tothom, tot i que ja no queden places. El de Mònica Terribas serà l’últim taller dels celebrats durant els mesos de juny i juliol per a promoure l’emprenedoria entre els participants del concurs.

PLUG SESSION AMB ALFONS CORNELLA

El 12 de juliol arriba la segona Plug Session a la Fàbrica Moitz de Barcelona. En aquesta ocasió, comptarem amb el suport i la col·laboració de l'Alfons Cornella, actual president d'Infonomia, empresa dedicada a detectar exemples d'innovació en el món, dinamitzar i transformar les organitzacions.
PLUG SESSION AMB ALFONS CORNELLA

Tallers UOC&PLUGGED

Entrem ja a la segona fase del repte UOC&PLUGGED en què hem preparat una sèrie de xerrades, tallers i conferències a càrrec de persones referents en cadascun dels àmbits del UOC&PLUGGED. La nostra voluntat ha estat farcir els mesos de juny i juliol amb diferents propostes que s’aniran succeint per tota la ciutat (urban accupuncture).

Les convocatòries són obertes a tothom.
03.07.2012 | #PLUG SESSIONS | Subscriu-t'hi | COMENTA 9
Tallers UOC&PLUGGED

VÍDEO PLUG SESSION A MADRID AMB INNOSFERA

El dimecres 20 de juny, es va realizar a Madrid una Plug Session en col·laboració amb Innosfera.
VÍDEO PLUG SESSION A MADRID AMB INNOSFERA

EL VÍDEO DE LA PLUG SESSION AMB PERE MONRÀS

No us perdeu el vídeo de la primera Plug Session del passat 8 de juny a la Fàbrica Moritz amb Pere Monràs!
EL VÍDEO DE LA PLUG SESSION AMB PERE MONRÀS

PLUG SESSION AMB PERE MONRÀS

Aquest divendres dia 8 de juny tenim una Plug Session a la Fabrica Moritz de Barcelona amb Pere Monràs!

PLUG SESSION AMB PERE MONRÀS

Creative Training Camp

El dia 5 de juny comencem els Tallers i Plug Sessions del UOC&PLUGGED. Apunta’t aquí al primer taller: “Creative Training Camp”.
Creative Training Camp

Una Fàbrica Moritz plena d’optimisme

El dimecres 9 de maig es va celebrar a la Fàbrica Moritz de Barcelona la primera trobada no virtual del UOC&PLUGGED, a la qual van assistir unes quatre-centes persones disposades a demostrar que el talent i el potencial formen part de la societat actual.
Una Fàbrica Moritz plena d’optimisme