EL Vテ好EO DE LA PLUG SESSION AMB PERE MONRテS

Benvolguts Pluggers,

Ja hem penjat el vídeo de la primera Plug Session que va tenir lloc el passat dia 8 de juny a la Fàbrica Moritz amb l’ambaixador Pere Monràs, fundador del Cercle per al Coneixement i hèlix3c, entre moltes altres coses. El seu paper durant la Plug Session va ser el de facilitar un debat amb els assistents i els autors de les idees que va escollir com a preferides, “Pequeños emprendedores” de Isabel Belmonte i “Centre de Prevenció i de Cura de la Salut (CPCS)” de la Rosa María Pérez Bernalte.

Aquí podreu veure el vídeo, per a tots aquells que no hi vareu poder assistir. I per tots aquells que si vareu estar presents, també us servirà per recordar quina va ser l’essència de la sessió amb Pere Monràs.

Us recordem que encara esteu a temps d’apuntar-vos a altres Plug Sessions o Tallers del UOC&PLUGGED, previstos pels mesos de juny i juliol. Animeu-vos a participar!

Us hi esperem!

UOC&PLUGGED
Posts relacionats
PLUG SESSION AMB PERE MONRテS.
EL Vテ好EO DEL CREATIVE TRAINING CAMP.

Nombre (Obligatori) eMail (No serテ publicat) Comentari